Shipping - e-experts.gr
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Κατηγορίες
Κατασκευαστές
Πληροφορίες
Ακολουθήστε μας
Τρόποι Παραγγελίας, Παράδοσης, Πληρωμής & Επιστροφής
Τρόποι Παραγγελίας
 
1. Ηλεκτρονικά μέσω του www.e-experts.gr (με ενημέρωσή σας ηλεκτρονικά για την πορεία της παραγγελίας σας)
2. Τηλεφωνικά ή με φαξ στο 2108060201
3. Με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@e-experts.gr
 
Τρόποι Παράδοσης/Παραλαβής της Παραγγελίας σας
 
1. Δωρεάν αποστολή από εκπρόσωπο της e-experts εντός Αθηνών και προαστείων για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ (εξαιρούνται οι νησιώτικες περιοχές και όπου το σταθερό σας τηλέφωνο δεν ξεκινάει από 210)
2. Χρεώσιμη ανάλογα με το βάρος αποστολή με κούριερ για την υπόλοιπη Ελλάδα
3. Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών με έξοδα του παραλήπτη
4. Δωρεάν από το κατάστημά μας (Χρ.Σμύρνης 64, Πεύκη, 15121, Αθήνα) 
 
H e-experts.gr φέρει πλήρη ευθύνη της ακεραιότητας των προιόντων κατά τη μεταφορά τους προς τον παραλήπτη εφόσον η αποστολή πραγματοποιείται με τρόπο που η ίδια υποδεικνύει (εκπρόσωπο της εταιρείας, συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ ή συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών)
 
Τρόποι Πληρωμής
 
1. Αντικαταβολή μετρητών για αποστολή της παραγγελίας σας στο χώρο σας εντός ή εκτός Αθηνών (εξαιρείται η αποστολή εκτός Αθηνών με πρακτορείο μεταφορών, σ' αυτή την περίπτωση η παραγγελία θα πρέπει να προπληρωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό)
2. Μετρητά, χρεωστική ή πιστωτική κάρτα για παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας (Χρ.Σμύρνης 64, Πεύκη, 15121, Αθήνα) εξαιρουμένων των καρτών Diners
3. Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα για online παραγγελίες σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Eurobank (εξαιρουμένων των καρτών Diners)
4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας
5. Paypal
 
Δυνατότητα 3 έως 36 έντοκων δόσεων μέσω πιστωτικής κάρτας (από το πρόγραμμα δόσεων εξαιρούνται οι κάρτες American Express, Diners & Citibank), πιστωτικές κάρτες δεχόμαστε μόνο online ή κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στο κατάστημα, όχι τηλεφωνικά
 
Τρόποι Επιστροφής
 
 Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά σας προς πίστωση ή αντικατάσταση υπό τις προυποθέσεις οτι το προιόν δεν έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του, δεν έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας όπου αυτή υπάρχει σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν αφορά ειδική παραγγελία. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
 Εντός 14 ημερών από την αγορά σας προς πίστωση ή αντικατάσταση εφόσον το προιόν που παραλάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε ή εφόσον υπήρχαν λάνθασμένες ενδείξεις στην ιστοσελίδα μας οι οποίες σας οδήγησαν σε αγορά που δεν σας ικανοποιεί. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου την e-experts
 Για εντός ή εκτός εγγύησης προιόντα προς το τεχνικό τμήμα της e-experts προς επίλυση βλάβης. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη
 Εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής για τις περιπτώσεις DOA (από 7 έως 30 ημέρες ανάλογα τον κατασκευαστή) προς πίστωση ή αντικατάσταση του προβληματικού προιόντος. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου την e-experts
 
DOA (Dead On Arrival)
 
Εφόσον υπάρχει κατσκευαστικό λάθος ή πρόβλημα του προιόντος σας στις πρώτες κιόλες ημέρες μετά την αγορά σας, σύμφωνα με την πολιτική DOA της e-experts το προβληματικό προιόν αντικαθίσταται με ένα ολοκαίνουριο ή πιστώνεται. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου την e-experts
 
Η αντικατάσταση ή πίστωση ενός προιόντος ως DOA γίνεται αποδεκτή εφόσον:
 το προιόν παραληφθεί από την e-experts αυστηρά εντός του χρόνου που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής για τις περιπτώσεις DOA (ανάλογα με τον κατασκευαστή από 7 έως 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης ή του τιμολογίου που σας εκδόθηκε)
 το προιόν είναι στην αυθεντική του συσκευασία όπως ακριβώς σας παραδόθηκε
 όλα τα συνοδευτικά αξεσουάρ (βιβλία οδηγιών, φορτιστές, μπαταρίες, αναλώσιμα κλπ) που βρίσκονταν στην αρχική συσκευασία περιλαμβάνονται στη συσκευασία επιστροφής
 το προιόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση χωρίς εξωτερικές ζημιές ή φθορές
 
Η αντικατάσταση ή πίστωση ενός προιόντος ΔΕΝ γίνεται αποδεκτή εφόσον:
 το προιόν έχει υποστεί βλάβη κατά τη μεταφορά του στην e-experts
 έχει αποκολληθεί το αυτοκόλλητο του σειριακού αριθμού (και / ή το αυτοκόλλητο της Microsoft όπου αυτό υπάρχει)
 το προιόν έχει υποστεί βλάβη λόγω κακής του χρήσης
 υπάρχει βλάβη από εγκατάσταση λογισμικού ή υλικού που δεν υποστηρίζεται από τον κατασκευαστή
 η επιστροφή δεν είναι σύμφωνη με τους όρους και τις προυποθέσεις της εγγύησης του κατασκευαστή
Συνέχεια
Νέα προϊόντα
Spigen Galaxy S8 Neo Hybrid Pale Dogwood (565CS21601)
Spigen Galaxy S8 Neo Hybrid Pale Dogwood (565CS21601)
Η θήκη Neo Hybrid της Spigen έχει μινιμαλιστική σχεδίαση και εφαρμόζει ...
Τιμη με ΦΠΑ: 26.90€
Προσφορές
OtterBox iPhone 5 / 5s Commuter Case Wild Orchid (77-35095)
OtterBox iPhone 5 / 5s Commuter Case Wild Orchid (77-35095)
Η θήκη Commuter της OtterBox είναι ...
Τιμη με ΦΠΑ: 24.90€  26.90€
Bestsellers
ssl seal
Novaware